Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace akustických vlastností kytar ze stejné výrobní řady
Trávníčková, Hana ; Indrák, Michal (oponent) ; Jirásek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o akustických vlastnostech kytar Furch. V teroretickém úvodu nalezneme informace o základních vlastnostech tónu. Následuje kapitola o akustických kytarách, ve které jsou uvedeny i nejpoužívanější dřeva pro jejich výrobu. Ve speciální kapitole jsou popsány spektra signálu, LPC analýza, směrové vyzařování nástrojů a Chladniho obrazce. Zmíněné pojmy byly z měření vyhodnoceny a najdeme je v praktické části této práce spolu s popisem realizace měření. Výstupem práce je porovnání akustických vlastností měřených kytar, jejich barvy a módů.
Komparace akustických vlastností kytar ze stejné výrobní řady
Trávníčková, Hana ; Indrák, Michal (oponent) ; Jirásek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o akustických vlastnostech kytar Furch. V teroretickém úvodu nalezneme informace o základních vlastnostech tónu. Následuje kapitola o akustických kytarách, ve které jsou uvedeny i nejpoužívanější dřeva pro jejich výrobu. Ve speciální kapitole jsou popsány spektra signálu, LPC analýza, směrové vyzařování nástrojů a Chladniho obrazce. Zmíněné pojmy byly z měření vyhodnoceny a najdeme je v praktické části této práce spolu s popisem realizace měření. Výstupem práce je porovnání akustických vlastností měřených kytar, jejich barvy a módů.
Antiimigrační postoj v české hudební tvorbě: sémiotická analýza
Růžička, Miroslav ; Podzimek, Jan (vedoucí práce) ; Soukup, Martin (oponent)
Ve své diplomové práci rekonstruuji protiimigrační postoj v české vlastenecké hudební tvorbě v roce 2016 na pozadí tzv. evropské migrační krize. Vzorek sestává z pěti vybraných videoklipů k českým vlasteneckým protestním písním reagujícím na migrační krizi a události s ní spojené. V práci vycházím z teoretických východisek sociální sémiotiky a jako metodu výzkumu využívám multimodální sémiotickou analýzu, která dovoluje detailně zkoumat obsah komplexních komunikátů, jako je právě videoklip. V teoretické části se zaměřuji na seznámení čtenáře se základy sémiotiky, od kterých plynule přecházím ke škole sociální sémiotiky a jejích teorií módů a multimodality, které poskytují teoretické ukotvení pro analýzu v praktické části. Dále se také věnuji přiblížení průběhu tzv. evropské migrační krize v letech 2015 a 2016, jenž byl určující pro vznik těchto vlasteneckých videoklipů. Také zdůvodňuji výběr vzorku a analyzovaných motivů. Praktická část potom obsahuje samotný rozbor vybraných videoklipů pomocí multimodální sémiotické analýzy s ohledem na tři módy - mód řeči, videa a hudby. V nich dekóduji znaky patřící pod předem nastavené motivy. Výsledky každé z analýz jednotlivě shrnuji a z těchto shrnutí nakonec provádím finální syntézu výsledků, která odhaluje podobu protiimigračního postoje v těchto...
Mediální obraz české pivní kultury v letech 2016 až 2017
Otta, Marek ; Podzimek, Jan (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá mediální obsah vybraných tištěných reklam na pivo v Česku v průběhu let 2016 a 2017. Práce analyzuje tyto reklamy pomocí multimodální sémiotické analýzy, konkrétně tedy obsah sdělení těchto reklam z hlediska tří nejzásadnějších módů - obrazového módu, módu písma a layoutu. Teoretická část práce se nejvíce zaměřuje na teorii sociální sémiotiky a z ní vycházející teorii módů a multimodality. Tyto teorie pak poskytují základy pro praktickou část práce, jež využívá metody multimodální analýzy. Vybrané reklamy jsou podrobeny detailní analýze sémiotických módů, které jsou následně porovnány a zhodnoceny. Práce se zároveň soustředí na nejběžnější motivy a stereotypy spjaté s mediálním obrazem pivního prostředí, jež jsou na základě multimodální analýzy zpozorovány. Současně se práce zaměřuje na sociokulturní kontext, ve kterém se reklamy odehrávají, či problematiku zastoupení mužů a žen v těchto reklamách. Cílem práce je pak sestavení celkového mediálního obrazu pivní kultury v Česku na základě společných principů a znaků, kterými se reklamy v tomto období vyznačují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.